Dag 6 strip Las Vegas

5 oktober 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het is heerlijk slapen hier in de Stratosphere. En dat was te merken ook, want we hebben uitgeslapen. Pas om een uur of 11 zijn we op pad gegaan voor ontbijtje en wat boodschapjes. Daarna zij we de strip gaan verkennen...... casino's casino's en nog eens casino's zoals the Venetian, Harrads, Flamingo, the Bellagio, Ceasar's Palace en Monte Carlo. Geweldig mooi en leuk. Tuurlijk hebben we een gokje gewaagd en ik ben natuurlijk niet zo'n held, maar met de uitleg van Charis is het goed gekomen en heb ik zo'n 300 $$$$$$$$ gewonnen YES!

's Avonds hebben we opnieuw een gokje gewaagd, maar dat ging minder goed. Gelukkig ging Charissa aan de roulette om toch nog ff winst te pakken $340

Lekker gevoel om met een volle portomonnee te gaan slapen. Goodnight folks, till tomorrow.

1. Paula:
    6 oktober 2016
    Meiden, ik geniet van jullie verhalen ! Ben stiekum wel een beetje jaloers. Enjoy!!!!
  2. M stil:
    6 oktober 2016
    Zozo nou dan kunnen jullie nog wel eens zo'n lekker hotelletje nemen. Geniet ervan dames.
  3. Jacky:
    6 oktober 2016
    Charis zal weer eens geen mazzel hebben hahaha! Lekker bezig meisjes, zo leuk om te lezen dat jullie zo een lol hebben!!!
  4. Suzan:
    6 oktober 2016
    Hahaha het is wat , stelletje gokkers!!!! Echt leuk dat jullie gewonnen hebben.