Dag 5 Las Vegas

4 oktober 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg wakker geworden en "on our way to Las Vegas". Onderweg gestopt in Barstow voor breakfast at Ihop. Toevallig vlakbij een outlet Mall, waar Charissa zich heeft kunnen uitleven. Behalve bij de Nike outlet, daar zijn we beiden niet geslaagd! Er waren genoeg Nikes, alleen niet onze smaak. We zijn ook helemaal niet kieskeurig hahaha.

Onze weg vervolgt richting Needles om een stukje roadtrip te rijden op de route 66. Eigenlijk was het een saaie rit door de woestijn en waren we blij met het warme weer. (In San Francisco was het wat aan de frisse kant met 18 graden en wij als doorgewinterde Amerikanen vinden dat al koud!)

Aangekomen in Las Vegas zijn we meteen the Strip gaan opzoeken. Een snack gehaald bij Jack in the box, waar we gebruik konden maken van wifi om een hotelletje te zoeken ......en die hebben we gevonden: een kamer voor 2 nachten voor maar $189,- in de STRATOSPHERE. Dat moet kunnen vonden wij. Lekker ieder een eigen 2 persoonsbed tot onze beschikking, dat wordt uitslapen morgen.

1. Michael:
    5 oktober 2016
    Daar moet ik echt een x heen!
  2. Martha:
    5 oktober 2016
    Geweldig mooi lieverd! Ik vind het zo leuk om je verhalen te lezen 's morgens, je verteld het zo leuk, en dan nog de mooie foto's :-)
    Geniet lekker in Vegas samen.
    Enne.... pas op je centjes hè :-p
    Love you
  3. Peter:
    5 oktober 2016
    Goedemorgen lady's het gaat goed zo te lezen !! Leuke verhalen !! Veel plezier en niet teveel vergokken !!
  4. Wen:
    5 oktober 2016
    Enne.. what happens in Vegas... Groeten aan Elvis! :-) Gaaf zus! LA ook zo super!
  5. Arnica:
    5 oktober 2016
    Mooie foto's en verhalen meiden, ik geniet elke dag met jullie mee :-)
  6. Nel Staring:
    5 oktober 2016
    Hè schat ik vindt het zo leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Ik kijk er ieder ochtend naar uit .
    Dan ben ik er toch een beetje bij .
    En lekker genieten.
    Liefs en een dikke kus voor jullie van mama ❤