Dag 28, dag van vertrek

27 oktober 2016 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

"Onze geliefde Dodge Journey" in de ochtend ingeleverd bij Alamo rentacar. Daarna meteen gaan inchecken.......en dat was lachen of juist niet, de koffers waren te zwaar! Hoe zou dat nou komen.....?!?!? We moesten elk zo'n 2 a 3 kilo eruit halen, anders moesten we $100,- betalen om een extra koffer in te checken en dat vonden we een beetje too much. Dus hebben we die kilo's met veel pijn en moeite in onze overvolle handbagage gepropt! En precies 23 kilo wogen onze koffers, niks meer aan doen en wegwezen. Zo gezegd zo gedaan en toen hadden we een uur vertraging .....ggrrrr. Want we wilden na deze super mooie fantastische gezellige geweldige 28 roadtrip dagen toch wel heel erg graag naar huis. Gelukkig wist de captain van onze airplane de verloren tijd in te halen en kwamen we zo goed als op tijd aan op Schiphol, Yesss! En daar werden we verwelkomt door een geweldig mooi ontvangst comité van onze super lieve familie en vrienden.

1. Michael:
    2 november 2016
    Jammer dat het erop zit! Maar jullie hebben in ieder geval een topreis achter de rug!! Welkom terug! :-)
  2. Simone:
    3 november 2016
    Wat een fantastische reis hebben jullie gehad. Dank dat we hebben mee mogen genieten!