Dag 4 LA

3 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag in Los Angeles, op weg naar de beaches. Op één of andere manier hebben we Malibu beach gemist. In Santa Monica de kermis op de boardwalk bezocht, die echter gesloten was. Dan maar een overheerlijk ijsje gegeten en een fotootje van het einde van de route 66. Vervolgens even naar Venice beach om een fotootje te maken, om door te gaan naar ons hoofddoel "the Hollywood sign". Dankzij de tomtommy, aardig dichtbij gekomen. Echter nu was wel de weg afgesloten om er helemaal dichtbij te komen, maar bij Lake Hollywood Park een schitterend uitzicht gevonden op die Hollywood sign. "Max Verstappen" heeft zich weer kunnen uitleven in de Hills van Hollywood met al die steile hellingen en bochten tussen al die prachtige huizen.

Natuurlijk zijn we naar Hollywood Boulevard gegaan, waar we geluncht hebben. We hebben de hele boulevard af gelopen van begin tot eind om alle sterren te zien. We zijn ook "Cher" nog tegen gekomen die niet van mij kon afblijven hahaha

's Avonds zijn we naar Griffith Observatory gegaan voor een breathtaking view van het grote Los Angeles, zie de mooie foto's

1. Danielle:
    5 oktober 2016
    Ziet er allemaal geweldig mooi uit!! Jammer dat je 'cher' niet op de foto heb gezet
  2. Melanie:
    Super leuk...!