Dag 3 Langs de kust naar LA

2 oktober 2016 - Camarillo, California, Verenigde Staten

Vanochtend waren we ineens wakker om 05:00 hihi. Dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om dan maar eens vroeg op pad te gaan, Highway 1 langs de kust richting LA. In Santa Cruz een ontbijtje bij bakery Emily gehaald, een croissantje 3x groter dan wij gewend zijn. Het was jammer dat de kermis op de boardwalk om 07:00 in de ochtend nog gesloten was.......haha Op weg naar Monterey via 17 miles drive, langs de woeste kust gereden met steile afgronden en vele bochten genietend van een schitterend mooi uitzicht op de blauw groene oceaan. Deze zondag is geheel in stijl gereden door de nieuwe Max Verstappen, die helemaal in haar element zat met al dat bochten werk. In San Luis Obispo ff snel een early dinner gegeten bij Denny's, weer eens wat anders als een pizza of een hamburger. Door Santa Barbara gereden en uiteindelijk een hotelletje in Ventura genomen om lekker uit te rusten en morgen fris en fruitig naar LA te gaan.

1. Monique:
    3 oktober 2016
    Zo leuk om elke ochtend jullie verhaaltje te lezen! En wat een geweldige foto's! ♥️
  2. Wen:
    3 oktober 2016
    Heel gaaf! Leuk om zo mee te reizen! Mochten jullie Richard Gere in LA tegenkomen, ergens in Hollywood of Beverly Hills ;-) Doe m de groeten hè!
  3. Jacky:
    3 oktober 2016
    Wat een heerlijke reis als ik zo je verhalen lees en je foto's zie, wauw!!! Stiekem een beetje jaloers hoor!!!