Dag 2 San Francisco

1 oktober 2016 - Daly City, California, Verenigde Staten

Wauw!

We zijn vandaag begonnen met de Golden gate bridge, wat is het tof om daar over heen te rijden en aan de andere kant van de brug het uitzicht te kunnen zien.

​Daarna zijn we naar Fisherman's Wharf gereden, waar je mooi zicht heb op Alcatraz.
Vervolgens zijn we naar Crookest road gereden, voordat we daar waren hebben we hele steile wegen mogen beklimmen met de Dodge hahaha. Mijn handlanger kan helaas niet zo goed overweg met de camera, dus het filmpje is mislukt. Hierdoor moesten we natuurlijk even terug in de avond en hebben we opnieuw een filmpje gemaakt, alleen in het donker, maar voor het idee.

Union Square, wat zal ik er van zeggen, ben blij dat we even geweest zijn, maar dat was het ook;-).

En dan vanavond. Ik kan met recht zeggen dat ik vandaag het mooiste uitzicht heb gezien tot nu toe in mijn korte leven;-). We zijn naar Twin Peaks gereden, met uitzicht over de hele stad San Francisco. Wauw, echt super vet. Ik heb een kort filmpje gemaakt en wat foto's, ik hoop dat het een beetje over komt, zoals wij het hebben ervaren.

Morgen gaan we langs de kust naar het zuiden rijden. Op naar LA.

Helaas willen de video's niet uploaden, jullie houden die tegoed!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter:
    2 oktober 2016
    Mooie foto's dames geniet van jullie reis !!
  2. Nelson:
    Geniet ervan meiden
  3. Simone:
    2 oktober 2016
    Heel tof om dit weer te zien. Geniet dames
  4. Remco:
    2 oktober 2016
    Echt gaaf geniet er van sissa
  5. Donald:
    2 oktober 2016
    Mooie foto's hoor meiden. Hebben jullie nog over de Golden Gate gelopen?
  6. Natasja:
    3 oktober 2016
    Wow wat een avontuur! Nu al en je reis is pas begonnen... Dames enjoy!