Dag 1 San Francisco

30 september 2016 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten

Hello people,

Hier mijn eerste "korte blog". Allereerst zal ik even zeggen dat de foto's op volgorde staan.

We zijn vanochtend vertrokken uit Amsterdam, op naar de eerste stop Houston. Het was voor mij een lange zit, Maureen heeft lekker liggen pitten en heeft amper wat meegekregen:-). Gelukkig heb ik nog wat mooie foto's kunnen maken van Groenland waar wij over heen vlogen. Daarna even gegeten op Houston en op naar het tweede deel van de reis.​Gelukkig viel deze mee en ik heb wat uurtjes kunnen slapen totdat ik ruig gewekt werd door de landing;-).

Aangekomen op San Francisco zijn we zo snel mogelijk naar de verhuur auto's gelopen.
Het is gelukt! We hebben een Dodge. Zie de foto's.
Op naar het "hotel", met al mooie uitzichten van San Francisco.

Ik kan niet wachten op de dag van morgen waar ik alles in het daglicht zal kunnen bekijken.

Nu gaan wij eerst even een paar uurtjes slapen.

Tot morgen:-)

1. Simone:
    1 oktober 2016
    Wow, wat gaaf dit! Slaap lekker en have fun!!!
  2. M stil:
    1 oktober 2016
    Gaaf dames! Heel veel plezier!
  3. Maya:
    1 oktober 2016
    Super, de reis moet nog beginnen en ik ben nu al stikjaloers hahaha :-)
    Enjoyy en tot de volgende blog!
  4. Suzan:
    1 oktober 2016
    Helemaal leuk, lekker genieten !!!!
  5. Wen:
    1 oktober 2016
    Welcome to the United States of America! Leuk om te lezen. Heeeel veeel FUN!! XXXX
  6. Trudis:
    1 oktober 2016
    Fijn dat juliie goed zijn aangekomen. Nou heerlijk genieten.
  7. Andre:
    Goed gedaan meiden ! Rustig aan hè met die Dodge, veel plezier daaro :-) xxx
  8. Jacky:
    1 oktober 2016
    Wat heerlijk meiden, geniet maar lekker!! Kijk uit naar de rest van je verhalen en foto's!!
  9. Martha:
    1 oktober 2016
    Veel plezier lieverd! Fijn dat de vliegreis goed is gegaan.
  10. Michael:
    1 oktober 2016
    WoW! Geniet ervan dames! Ziet er nu al goed uit!
  11. Arnica:
    2 oktober 2016
    Just Go...Go see the beauty of the world...Enjoy
  12. Donald:
    2 oktober 2016
    Veel plezier dames :) Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verdere avonturen in de States :)
  13. Brien:
    2 oktober 2016
    Wooow hele mooie prachtige foto's... geniet lekker dames