Dag 7 ready for take off

6 oktober 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg toch nog even snel een gokje wagen,(en de moeite waard kassa 350$) terwijl we aan het wachten zijn op 'onze limousine', die ons naar het vliegtuigveld brengt. En dan in de helicopter naar The Grand Canyon! Geen woorden voor ......het was fantastisch geweldig, zie de foto's.

In de middag naar de Las Vegas Preminium Outlet en lekker geshopt en gegeten. Daarna naar Fremont Street, dat was heel erg leuk. Het oude Las Vegas met heel veel bling bling en straat artiesten. Daar natuurlijk ook een gokje gewaagd in de casino's maar dat was niet zo succesvol. Terug naar ons eigen stekkie in de Stratosphere en daar verder gegaan alsof wij niet anders gewend zijn dan gokken in Vegas, we zijn net echte "gamblers".

Ons reisschema is iets veranderd en morgen gaan we ff naar Bryce Canyon.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Maya:
    7 oktober 2016
    Wat gaaf allemaal. Las Vegas is geweldig. Bring back memories!
  2. Nel Staring:
    7 oktober 2016
    Schatjes wat gaaf zijn de foto's en wat een belevenis ik ben wel een beetje jaloers op jullie. Maar het is jullie zo gegund en ga er lekker van genieten. Een dikke kus voor maureen en love you mijn schat
    En ik kijk weer uit de vlogde blog ❤
  3. Yolanda Jansen:
    hi dames,

dit is inderdaad een droomreis! Ik probeer me geen zorgen te make over jullie gok gedrag, maar heb wel de vraag: wanneer vertrekken jullie uit Las Vegas - snel hoop ik ;-0

En waar zijn de foto's van de Grand Canyon met helicopter view?