Dag 20, op naar het strand en vriendenbezoek.

19 oktober 2016 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Floridaa......op naar het strand. We zijn naar Ormond Beach geweest en natuurlijk even het strand op gegaan. Je kon zien dat er een hurricane was geweest. Sommige beachhouses hadden hun ramen nog dicht getimmerd zitten en het strand lag vol met allerlei 'troep'. Dat vonden wij niet erg. In Daytona hebben we lekker geluncht bij Ihop. We zijn naar Deland geweest om een vriendin te bezoeken van mij. Was ff gezellig om elkaar na jaren te zien. ​

Nu zitten we in Kissimmee, vlakbij Orlando. We weten nog niet naar welk park we gaan..........

1. Donald:
    Have fun girls :)
  2. Simone:
    20 oktober 2016
    Veel plezier dames. Ben benieuwd welk park het wordt.,ik vond Eppicot het leukst. Wacht jullie mooie reisverslag weer af. Dikke kus voor jullie .
  3. Trudis:
    20 oktober 2016
    Waarom niet alle parken, haha. Petje af hoor, juliie hebben zoveel gereden, nou lekker nog een aantal dagen rustig aan en vooral genieten. Veel plezier.
  4. Paula:
    20 oktober 2016
    Moeilijk kiezen dames, ik zou ook alle parken wel weer willen zien!! Maar vond universal vet "cool"! Have fun
  5. Wen:
    De andere kant! Mooie trip. Nou nog ff relax en veel genieten.. Groetjes!! X