Dag 17 New Orleans

16 oktober 2016 - Madison, Mississippi, Verenigde Staten

Yeeeaah op weg naar New Orléans. Een apart leuk stadje met de wijk French Quarter met de beroemde Bourbon Street met heel veel bars en winkeltjes die mardi gras spulletjes verkopen, erg gezellig.  En vandaag spelen ook de new orleans Saints, American Football, niet dat wij daar iets van snappen. Het is net als Nederlands voetbal, alleen niet iedereen is in oranje, maar in zwart met goud. Bijna iedereen is gekleed in een shirt van de Saints en gelukkig winnen the Saints. Ze gaan allemaal uit hun dak. Ze hebben daar ook heel veel heerlijke drankjes in allerlei soorten en maten. Daar hebben we heerlijk van genoten.........tuurlijk was er maar één de BoB en dat was ik. Charis heeft van de drankjes de "emmers" als souvenier mee. We zijn ook nog ff naar het casino geweest om mijn verslaving te temperen en dat is gelukt, alleen maar verloren. Dus zijn we gaan shoppen bij de Riverwalk Outlet aan de Mississippi River en dat maakt alles goed. Daarna nog gegeten, lekkere Louisiana chicken en vervolgens naar huis gereden, een ritje van 3 uurtjes.

1. Klaas verschoor:
    17 oktober 2016
    dat lijkt me nou heeeeeeel erg leuk new orleans, geniet ervan meiden.
    ik zag dat mijn vorige commentaren niet doorgekomen waren, hoop deze wel.
    liefs...............
  2. Trudis:
    17 oktober 2016
    New Orleans staat absoluut op mijn lijstje. Geweldig.